ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- Zamawiający:
,,DEZAMET’’ S.A. ul. Szypowskiego 1; 39-460 Nowa Dęba zaprasza do składania ofert cenowych na:
- Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
,,Przeglądy okresowe oraz prace serwisowe w razie awarii systemu alarmowego, CCTV, KD, PPOŻ, SSWiN dla Zakładów Metalowych „DEZAMET” S.A. w Nowej Dębie”
- Opis przedmiotu zamówienia
- Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Oferta powinna zawierać:
- przedstawienie kosztów związanych z zapewnieniem gotowości serwisowej w razie awarii, na zgłoszenie, dla Zakładów Metalowych „DEZAMET” S.A. w Nowej Dębie. Zabezpieczenie techniczne – konserwacje i naprawy wynikające z art. 3 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 nr 114 poz. 740 z późn. zm.),
- przedstawienie stawki przeglądu rocznego systemów CCTV, SSWiN, SKD oraz PPOŻ wraz z opracowaną dokumentacją,
- przedstawienie kosztu stałej wizyty serwisowej 1 raz na kwartał,
- przedstawienie kosztów związanych z dodatkowymi wizytami,
- podanie czasu reakcji na zgłoszone awarie, problemy techniczne,
3.3 Opis wymagań technicznych
Zakres prac obejmuje przeglądy, konserwację oraz niezbędne naprawy dla poniższych systemów:
- system alarmowy zainstalowany w obrębie zakładu
- system telewizji przemysłowej CCTV
- system kontroli dostępu (KD)
- system sygnalizacji pożaru
Oferta powinna zawierać konserwację systemów w poniższym zakresie:
- Konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (alarmowego):
- sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji powykonawczej;
- sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie;
- sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich
- sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne;
- sprawdzenie centrali i jej obsługi;
- sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym (USI firmy ochraniającej);
- sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego;
- sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy.
- Konsultacje dla użytkownika z zakresu unikania i usuwania błędów popełnianych w trakcie eksploatacji systemu
- Raport z wykonanych czynności
- Prowadzenie systemu rejestrowania (rejestr zdarzeń, zapis konserwacji, rejestr obsługi awaryjnej, wyłączania)
- Konserwacja systemu telewizji przemysłowej (CCTV):
- sprawdzenie kamer – ich czyszczenie, regulacja,
- sprawdzenie zestyków i ich oczyszczenie, oczyszczenie szkła obudowy, wymiana pakietów osuszających;
- sprawdzenie poprawności działania monitorów, ich odkurzenie i regulacja;
- sprawdzenie poprawności działania połączeń kablowych .
- Prowadzenie systemu rejestrowania (rejestr zdarzeń, zapis konserwacji, rejestr obsługi awaryjnej, wyłączania)
- Czyszczenie komputerów wraz z aktualizacją oprogramowania na serwerze gdy jest to wymagane.
- Konserwacja systemu sygnalizacji pożarowej zgodnie z obowiązującymi normami instrukcją producenta systemu w zakresie obsługi kwartalnej i rocznej.
- sprawdzenie poprawności działania ręcznych ostrzegaczy przeciwpożarowych
- sprawdzenie poprawności działania i pomiar stanu akumulatorów.
- Konserwacja systemu Kontroli Dostępu (KD):
- sprawdzenie poprawności działania czytników;
- sprawdzenie poprawności działania zasilaczy buforowanych;
- sprawdzenie poprawności działania przycisków ewakuacyjnych;
- sprawdzenie poprawności działania i pomiar stanu akumulatorów,
- sprawdzenie poprawności działania urządzeń typu elektromagnetyczne zwora,
- Prowadzenie systemu rejestrowania (rejestr zdarzeń, zapis konserwacji, rejestr obsługi awaryjnej, wyłączania)
Oferta powinna zawierać poniższą tabelkę z określonymi czasami reakcji.
Priorytet
|
Definicja |
Gwarantowany czas reakcji |
Awaria krytyczna wg PN uszkodzenia
|
Poważny problem z oprogramowaniem lub sprzętem ( na poziomie serwera), który powoduje jego zawieszenie, brak reakcji na działanie operatora, uniemożliwia realizację funkcji systemowych
|
….. godziny |
Uszkodzenie Nie poprawne funkcjonowanie
|
Problem z oprogramowaniem lub sprzętem obniżający znacznie funkcjonalność, wydolność, własności użytkownika etc, który nie może być usunięty w ramach standardowych procedur
|
….. godziny |
Usterka
|
Pozostałe problemy z oprogramowaniem lub sprzętem uciążliwe dla użytkownika
|
….. godzin |
Konsultacja
|
Wszelkie problemy technologiczne wymagające ekspertyzy |
….. dni |
- Możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej.
Inwestor zapewnia dokonanie wstępnego rozpoznania terenu w terminie od 15.02. do 26.02.2021 po wcześniejszym uzgodnieniu. Warunkiem przeprowadzenia wizji lokalnej jest przedstawienie posiadanej koncesji, podpisanie umowy o poufność oraz wstępna wewnętrzna weryfikacja osób oraz firm przez Inwestora.
- Oferta powinna zawierać:
- cenę wykonania przedmiotu zamówienia,
- warunki płatności,
- udokumentowane doświadczenie w opracowaniu podobnych inwestycji,
- potwierdzoną dokumentem koncesję,
- Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert w Kancelarii Ogólnej DEZAMET S.A. w kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert – Serwis CCTV, KD, PPOŻ, SSWIN”, upływa dnia 05.03.2021r. o godz. 14oo.
- Kryteria wyboru ofert:
- Koszty serwisu oraz przeglądów,
- Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną usterkę
- Osoby do kontaktu:
Bartosz Niemirycz, - tel. 15 845 10 70; bniemirycz@dezamet.com.pl
Anna Wołosz-Gurdak,– tel. 15 845 11 40; agurdak@dezamet.com.pl