ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
- Zamawiający:
Z. M. ,,DEZAMET’’ S.A. ul. Szypowskiego 1; 39-460 Nowa Dęba
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Wykonanie remontu wejścia do Budynku Administracyjnego Nr inw. 140/104”
- Opis przedmiotu zamówienia
- Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczy wykonania generalnego remontu wejścia do Budynku Administracyjnego Nr inw. 140/104.
- Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Przedmiot oferty obejmuje:
- Wykonanie projektu elektrycznego w zakresie pomieszczeń objętych remontem. Projekt powinien uwzględniać instalację elektryczną, CCTV, KD, gniazd wtyczkowych, oświetlenia oraz instalację teletechniczna. Projekt należy uzgodnić z inwestorem.
- Wykonanie remontu pomieszczeń zgodnie z załączonym przedmiarem oraz rysunkami wykonawczymi.
- Wykonanie całości prac elektrycznych zgodnie z opracowanym projektem.
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
- Możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej.
Inwestor umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Uwaga - wizja lokalna obowiązkowa.
- Oferta powinna zawierać:
- cenę wykonania całości zadania
- termin realizacji całości zadania
- warunki płatności
- warunki gwarancji
- Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert w Kancelarii Ogólnej DEZAMET S.A. w kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert –Wykonanie remontu wejścia do Budynku Administracyjnego Nr inw. 140/104”, upływa dnia 20.06.2022 r. o godz. 14oo.
- Kryteria wyboru ofert:
- Koszty realizacji zadania,
- Termin realizacji,
- Okres gwarancji wykonanych prac.
- Osoby do kontaktu:
Anna Wołosz-Gurdak - tel. 15 845 11 51; agurdak@dezamet.com.pl
Załączniki: